Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése

Anga Evelin (2024) Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (742kB)
[thumbnail of Anga Evelin_konzulensi bírálat_SiposE.pdf] PDF
Anga Evelin_konzulensi bírálat_SiposE.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (145kB)

Absztrakt (kivonat)

A projetmunkámban a Front Office működését és elemzését szeretném bemutatni a Mercure City Center szállodán keresztül. Részletesebben kitértem magára az Accor szállodaláncra és a magyarországi márkákra. Szó esik a Front Office szervezeti felépítéséről, a feladatokról, és magáról a Mercure szállodáról. Készítettem egy SWOT analízist is a szállodáról, saját tapasztalat alapján. Fontosnak tartottam, hogy interjút is készítsek 2 munkatársammal, hogy az ő szemszögükből is megismerhessék a szállodát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Accor Hotels, Front Office, recepció, SWOT-elemzés, vendégélmény
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:12
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet