Egy adott cég fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára

Pirisi Lara (2024) Egy adott cég fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Pirisi_Lara.pdf] PDF
Projektmunka_Pirisi_Lara.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (707kB)
[thumbnail of Szakdolgozat vázlatpdf.pdf] PDF
Szakdolgozat vázlatpdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (64kB)
[thumbnail of Pirisi_Lara_biralat.pdf] PDF
Pirisi_Lara_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (194kB)

Absztrakt (kivonat)

A Gundel étterem marketingkommunikációjának és fogyasztói vizsgálatának átfogó elemzése megmutatja az étterem sikeres működésének kulcsfontosságú tényezőit és azokat a stratégiákat, amelyek segítenek fenntartani és növelni az üzlet sikerét. Az étterem marketingkommunikációs stratégiája több csatornán keresztül valósulhat meg, beleértve az ATL (Above the Line) és BTL (Below the Line) eszközöket is. Az ATL része lehet televíziós reklámoknak, médiahirdetéseknek és online kampányoknak, amelyek célja az étterem ismertségének növelése és a márkahírnév erősítése. Ezek a nagyszabású és széles körű kampányok lehetővé teszik az étterem számára, hogy elérje a nagyobb közönséget és felhívja rájuk a figyelmet. Emellett a BTL eszközök, mint például az exkluzív események, kóstoltatások és promóciók, közvetlen kapcsolatot teremtenek a célközönséggel. Ezek az eszközök lehetőséget nyújtanak arra, hogy az étterem közvetlenül kommunikáljon és kölcsönhatásba lépjen a vendégeivel, miközben egyedi élményeket nyújt számukra. A fogyasztói vizsgálatok kulcsfontosságú szerepet játszanak az étterem sikeres működésében és a marketingkommunikációs stratégia kialakításában. Ez magában foglalhatja a fogyasztói szokások, preferenciák és vélemények elemzését annak érdekében, hogy az étterem jobban megérthesse, mit keresnek az emberek az étteremben, és hogyan lehetne még jobban kielégíteni az igényeiket. Az étterem visszajelzéseinek és értékeléseinek folyamatos elemzése lehetővé teszi számukra, hogy finoman hangolják szolgáltatásaikat és élményeiket. Ez segít abban is, hogy az étterem jobban megértse a fogyasztói elégedettség kulcsfontosságú tényezőit, és reagáljon azokra az esetleges változásokra, amelyek befolyásolhatják az üzlet sikerét. Az összességben, a Gundel étterem marketingkommunikációs stratégiája és fogyasztói vizsgálata összetett és multidiszciplináris megközelítést igényel. Az étterem hírnevének és sikerének fenntartása érdekében fontos, hogy folyamatosan elemzik és fejlesztik a marketingkommunikációs erőfeszítéseiket, valamint figyelnek és reagálnak a fogyasztók igényeire és visszajelzéseire. Ez segít abban, hogy az étterem versenyképes maradjon a piacon, és hosszú távon sikeres legyen. A projektmunkámban összefoglaltam a Gundel Étterem fogyasztóinak vizsgálatát, ez alapján javaslatot tettem a marketing és a kommunikációs stratégiára.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, 7P modell, javaslattétel, kommunikáció, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:12
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet