Piackutatás, mint marketingtámogató eszköz az Egis Gyógyszergyár Zrt. vállalaton keresztül

Dobrádi Brigitta Edina (2024) Piackutatás, mint marketingtámogató eszköz az Egis Gyógyszergyár Zrt. vállalaton keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Piackutatás-mint-marketingtámogató-eszköz-az-Egis-Gyógyszergyár-Zrt.-vállalaton-keresztül-Dobrádi-Brigitta-Edina.pdf] PDF
Piackutatás-mint-marketingtámogató-eszköz-az-Egis-Gyógyszergyár-Zrt.-vállalaton-keresztül-Dobrádi-Brigitta-Edina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (725kB)
[thumbnail of Dobradi_Brigitta_KM FOSZK.pdf] PDF
Dobradi_Brigitta_KM FOSZK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám a magyar gyógyszerfogyasztók különböző szokásait, valamint a magyar gyógyszeripart elemzi részletesen (promóciók formája, értékesítések alakulása, jogszabályok elemzése). Emellett az EGIS Gyógyszergyár Zrt. múltjára tekint vissza részletesen. A végső projektmunkához tartozik egy online kérdőív, aminek az eredményét később integrálom a végső verzióba. Projektmunkám lehetőleg segíteni fog a gyógyszeripari vállalatoknak megfelelő értékesítési stratégia választásában, valamint megerősíti a kapcsolatot köztük és a fogyasztóik között.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: ármarketing, gyógyszeripar, gyógyszerkereskedelem, gyógyszermarketing, piackutatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:12
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet