Dobrádi Brigitta Edina (2024) Piackutatás, mint marketingtámogató eszköz az Egis Gyógyszergyár Zrt. vállalaton keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Piackutatás-mint-marketingtámogató-eszköz-az-Egis-Gyógyszergyár-Zrt.-vállalaton-keresztül-Dobrádi-Brigitta-Edina.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (725kB) |
|
PDF
Dobradi_Brigitta_KM FOSZK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám a magyar gyógyszerfogyasztók különböző szokásait, valamint a magyar gyógyszeripart elemzi részletesen (promóciók formája, értékesítések alakulása, jogszabályok elemzése). Emellett az EGIS Gyógyszergyár Zrt. múltjára tekint vissza részletesen. A végső projektmunkához tartozik egy online kérdőív, aminek az eredményét később integrálom a végső verzióba. Projektmunkám lehetőleg segíteni fog a gyógyszeripari vállalatoknak megfelelő értékesítési stratégia választásában, valamint megerősíti a kapcsolatot köztük és a fogyasztóik között.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | ármarketing, gyógyszeripar, gyógyszerkereskedelem, gyógyszermarketing, piackutatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:12 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |