Vincze Jázmin Anna (2024) A Marco Mobili Bútoráruház marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
PROJEKTMUNKA Vincze Jázmin Anna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Vincze_Jazmin_Anna_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (235kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámat a marketingkommunikáció témájával kapcsolatban írtam a Marco Mobili Bútoráruházra vonatkozóan. Azért választottam ezt a témát, mert mint kezdő marketingesnek a cégnél, ebbe a szegmensbe volt a legnagyobb lehetőségem belelátni, illetve a gyakorlatban is részt venni sokrétű marketingkommunikációs folyamataikban. A projektmunkám kezdetén részletesen elemzem a vállalat kereskedelmi tevékenységéhez kapcsolódó marketing stratégiák elméleti alapjait és háttértudását. Ezt követően áttérek a Marco Mobili Bútoráruház alapításának történetére, tevékenységi körére, működésére, szervezeti felépítésére, valamint jövőképének a bemutatására. A főbb versenytársakra is kitérek, majd a piacon betöltött szerepe alapján pozícionálom. Folytatásként részletesen bemutatom, hogyan valósulnak meg a cég főbb marketingkommunikációs stratégiái a valóságban. Végül az elemzések alapján levonok néhány következtetést, javaslatot teszek újabb marketing eszközök bevezetésére, végül lezárom a projektmunkámat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketingkommunikáció, marketingtevékenység, márkahűség, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:12 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |