Farkas Nikola (2024) Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Farkas Nikola_Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése_LD8CTE.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
KM FOSZK bírálati lap_Farkas_Nikola_Sarkadi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (192kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunka fókuszában a marketingkommunikáció témaköre állt, az IKEA által alkalmazott stratégiai eszközök kiélezett vizsgálata volt. A dolgozatban részletesen bemutattam a vállalatot, majd párhuzamosan az elméleti hátteret és a gyakorlatban alkalmazott marketing módszereket elemeztem. A kereskedelmi vállalatok számára elengedhetetlen a megfelelő kommunikációs eszközök alkalmazása, hogy hatékonyan elérjék és megtartsák vásárlóikat. A kutatásomban rámutattam, hogy az IKEA hogyan követi nyomon a fogyasztói igényeket és hogyan alakítja termékkínálatát a vásárlói visszajelzések alapján. Részletes elemzést készítettem a vállalat marketingkommunikációs mixéről, majd az ezekből levont következtetések alapján javaslatokat fogalmaztam meg a jövőbeli hatékonyabb alkalmazásukra és új módszerek lehetőségeire. Ugyanakkor hangsúlyoztam, hogy a már bevált módszerek sem hanyagolhatók el, hiszen a legjobb eredmények egy összetett kommunikációs mix alkalmazásával érhetők el. Az elméleti hátteret szakirodalom és internetes források segítségével szereztem meg, hogy teljes képet kapjak a marketingkommunikáció területéről és az aktuális piaci trendekről. Az elemzésem rávilágított arra, hogy az online és offline kommunikációs eszközök együttes alkalmazása milyen fontos a vállalatok életében. A tartalommarketing és a közösségi média kiemelkedően fontos szerepet játszik a célközönséggel való kapcsolatteremtésben és a márkahűség elősegítésében. Végezetül fontosnak tartom kiemelni, hogy a marketingkommunikáció területén a folyamatos változás és fejlődés elengedhetetlen a vállalatok sikeres működése és versenyképessége szempontjából
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, eladás - értékesítés, marketingkommunikáció, online értékesítés, reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:11 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |