Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése

Farkas Nikola (2024) Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Farkas Nikola_Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése_LD8CTE.pdf] PDF
Farkas Nikola_Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése_LD8CTE.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap_Farkas_Nikola_Sarkadi.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap_Farkas_Nikola_Sarkadi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (192kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunka fókuszában a marketingkommunikáció témaköre állt, az IKEA által alkalmazott stratégiai eszközök kiélezett vizsgálata volt. A dolgozatban részletesen bemutattam a vállalatot, majd párhuzamosan az elméleti hátteret és a gyakorlatban alkalmazott marketing módszereket elemeztem. A kereskedelmi vállalatok számára elengedhetetlen a megfelelő kommunikációs eszközök alkalmazása, hogy hatékonyan elérjék és megtartsák vásárlóikat. A kutatásomban rámutattam, hogy az IKEA hogyan követi nyomon a fogyasztói igényeket és hogyan alakítja termékkínálatát a vásárlói visszajelzések alapján. Részletes elemzést készítettem a vállalat marketingkommunikációs mixéről, majd az ezekből levont következtetések alapján javaslatokat fogalmaztam meg a jövőbeli hatékonyabb alkalmazásukra és új módszerek lehetőségeire. Ugyanakkor hangsúlyoztam, hogy a már bevált módszerek sem hanyagolhatók el, hiszen a legjobb eredmények egy összetett kommunikációs mix alkalmazásával érhetők el. Az elméleti hátteret szakirodalom és internetes források segítségével szereztem meg, hogy teljes képet kapjak a marketingkommunikáció területéről és az aktuális piaci trendekről. Az elemzésem rávilágított arra, hogy az online és offline kommunikációs eszközök együttes alkalmazása milyen fontos a vállalatok életében. A tartalommarketing és a közösségi média kiemelkedően fontos szerepet játszik a célközönséggel való kapcsolatteremtésben és a márkahűség elősegítésében. Végezetül fontosnak tartom kiemelni, hogy a marketingkommunikáció területén a folyamatos változás és fejlődés elengedhetetlen a vállalatok sikeres működése és versenyképessége szempontjából

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, eladás - értékesítés, marketingkommunikáció, online értékesítés, reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:11
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet