Király Szabolcs (2024) Objektív és szubjektív minőség értékelése egy siófoki 4 csillagos szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projectmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Hotelstars szobai audit.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
Archive (ZIP)
teljes-hotelstars-krit195169rium.zip Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (27kB) |
|
PDF
FOSZK_KirálySzabolcs_2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (244kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az objektív és egy szubjektív értékelése a gyakorlatban, amiben segítségemre lesz egy siófoki négy csillagos wellness-konferencia szálloda a Prémium Hotel Panoráma, ahol szakmai gyakorlatomat töltöm. Emellett interjúk készítése a szállodában dolgozó különböző szektorok felsőbb vezetőivel a témával kapcsolatos információk, személyes tapasztalataik és szakmai rálátásukra való kíváncsisággal, ami segíti majd kutatómunkám. Céljaim még emellett ezek módszerek összehasonlító elemzése, amiből tisztán kiderül, egyik és másik erőssége-gyengesége, hogy mennyire alaposak vagy éppen hiányosak, és hogy mennyire van létjogosultsága a szállodaiparban együttes használatuknak. Emellett a feltárt problémák okának pontosabb meghatározása a SERVQUAL gap modellje segítségével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | értékelés, minőség, minősítés, szállodaipar, szolgáltatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:11 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |