Bóday Kamilla Dóra (2024) Acatering International Kft hirdetési és kommunikációs stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Acatering International Kft hirdetési és kommunikációs stratégiája.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (409kB) |
|
PDF
KM FOSZK bírálati lap_Bóday Kamilla_Sarkadi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (192kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban egy rendezvényszervező cég hirdetési és kommunikációs stratégiáját mutattam be, levetítve az Acatering International Kft, kitelepüléses vendéglátással foglalkozó cég működésére. Ezt a témát aktualitása és érdekessége miatt választottam, illetve személyes motivációk is közrejátszottak. A mai világban a rendezvényszervezés nem egyszerűen csak a helyszín kiválasztását és a meghívók kézbesítését jelenti. Egy sikeres rendezvény mögött komplex hirdetési és kommunikációs stratégia húzódik meg. Ez magában kell, hogy foglalja a célcsoport meghatározását, a megfelelő kommunikációs csatornák kijelölését, valamint az üzenetek és visszajelzések kezelését. A téma sikeres körbejárásához mélyinterjúkat készítettem, ez adta a dolgozatom kutatási részét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | hirdetések, marketingkommunikáció, rendezvényszervezés, ügyfélkapcsolat, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:11 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |