Acatering International Kft hirdetési és kommunikációs stratégiája

Bóday Kamilla Dóra (2024) Acatering International Kft hirdetési és kommunikációs stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Acatering International Kft hirdetési és kommunikációs stratégiája.pdf] PDF
Acatering International Kft hirdetési és kommunikációs stratégiája.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (409kB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap_Bóday Kamilla_Sarkadi.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap_Bóday Kamilla_Sarkadi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (192kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban egy rendezvényszervező cég hirdetési és kommunikációs stratégiáját mutattam be, levetítve az Acatering International Kft, kitelepüléses vendéglátással foglalkozó cég működésére. Ezt a témát aktualitása és érdekessége miatt választottam, illetve személyes motivációk is közrejátszottak. A mai világban a rendezvényszervezés nem egyszerűen csak a helyszín kiválasztását és a meghívók kézbesítését jelenti. Egy sikeres rendezvény mögött komplex hirdetési és kommunikációs stratégia húzódik meg. Ez magában kell, hogy foglalja a célcsoport meghatározását, a megfelelő kommunikációs csatornák kijelölését, valamint az üzenetek és visszajelzések kezelését. A téma sikeres körbejárásához mélyinterjúkat készítettem, ez adta a dolgozatom kutatási részét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: hirdetések, marketingkommunikáció, rendezvényszervezés, ügyfélkapcsolat, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:11
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet