A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése

Hozák Réka Viktória (2024) A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Hozak_Reka_Viktoria_Projektmunka.pdf] PDF
Hozak_Reka_Viktoria_Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (914kB)
[thumbnail of Hozák Réka Viktória_Projektmunka_bírálat_Bártfai Endre.pdf] PDF
Hozák Réka Viktória_Projektmunka_bírálat_Bártfai Endre.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (147kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a Novotel Budapest Centrum Front Office tevékenységeit és annak a szálloda napi munkavégzésére, valamint a vendégélményre gyakorolt hatását mutattam be. Interjúim során pedig arra szerettem volna választ kapni, hogy miként lehet a recepció munkáját fejleszteni, ezáltal pedig hatékonyabb munkát végezni a szálloda egészét tekintve. A dolgozat bevezető részében a témaválasztás indoklása mellett bemutattam a Novotel Budapest Centrum szálloda múltját, jelenlegi szolgáltatásait, valamint jövőbeni törekvéseit. Elméleti háttérként bemutattam a szálloda Front Office részlegének felépítését, munkavégzésének sajátosságait és nehézségeit, valamint részletesen bemutattam a különböző műszakok teendőit. A vendégélmény fejezetben kitértem a kiemelt vendégekre, a panaszkezelésre, az Accor szállodalánc hűségprogramjára és vendégélményt fejlesztő eszközeire, továbbá, bemutattam a Novotel Budapest Centrum saját vendégélmény fejlesztő törekvéseit. Dolgozatom kutatását két interjú alapján végeztem, melyet Lénárt Attilával, a szálloda Front Office Managerével és Csákváry László igazgatóhelyettes úrral készítettem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Accor Hotels, Front Office, recepció, szállodaipar, vendégélmény
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:11
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet