Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában

Lakatos Petra (2024) Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Budapesti Gazdasági Egyetem Lakatos Petra projektmunka végleges verzió!!!.pdf] PDF
Budapesti Gazdasági Egyetem Lakatos Petra projektmunka végleges verzió!!!.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (885kB)
[thumbnail of LakatosPetra_FOSZK_Bírálat.pdf] PDF
LakatosPetra_FOSZK_Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (81kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakmai gyakorlatom letöltését a budapesti Hilton Garden Inn szállodában végeztem, ezért fontosnak véltem bemutatni a szálloda működését, illetve az ott szerzett szakmai tapasztalatom kifejtését. A szállodai szakma kiváló elméleti elsajátítása után, a gyakorlatban történő alkalmazása is számomra eredményesen zárult. Megtapasztaltam a szakma szépségeit, a szállodai tevékenységek, szegmensek, szállodai trendek közötti összefüggéseket. Rávilágított a marketing elemeinek helyes használatára, illetve fontosságára ezen területen.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, fogyasztói magatartás, piaci szegmentáció, szállodák, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:11
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet