Lakatos Petra (2024) Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Budapesti Gazdasági Egyetem Lakatos Petra projektmunka végleges verzió!!!.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (885kB) |
|
PDF
LakatosPetra_FOSZK_Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (81kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakmai gyakorlatom letöltését a budapesti Hilton Garden Inn szállodában végeztem, ezért fontosnak véltem bemutatni a szálloda működését, illetve az ott szerzett szakmai tapasztalatom kifejtését. A szállodai szakma kiváló elméleti elsajátítása után, a gyakorlatban történő alkalmazása is számomra eredményesen zárult. Megtapasztaltam a szakma szépségeit, a szállodai tevékenységek, szegmensek, szállodai trendek közötti összefüggéseket. Rávilágított a marketing elemeinek helyes használatára, illetve fontosságára ezen területen.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, fogyasztói magatartás, piaci szegmentáció, szállodák, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:11 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |