Bödör Vivien (2024) Leisure és MICE szegmensek összehasonlítása a Mercure Budapest Korona Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Bödör_Vivien_Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 30.. Download (1MB) |
|
PDF
TITKOSITASI KERELEM BV.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (64kB) |
|
PDF
Bödör Vivien 2024_konzulens Jakab Gábor _Projektmunka bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (202kB) |
|
PDF
Bödör Vivien 2024_konzulens Jakab Gábor _ kérdések.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (113kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szállodaiparban a turizmus két fő csoportja jelenik meg, a szabadidős (leisure) és a hivatás (MICE) turizmus. A legtöbb szálloda minkét szegmensre egyaránt összpontosít, annak érdekében, hogy maximalizálják a foglalásokat és a bevételt.A leisure és MICE szegmens különböző típusú embereket céloz meg, akik eltérő igényeket és elvárásokat támasztanak a szálloda elé. Éppen ezért pénzügyileg is egymástól eltérő összegeket tudnak nyújtani a szálloda javára. Projektmunkámban ezt a két alapvetően fontos szegmenst vetem össze a Mercure Budapest Korona Hotelben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, értékesítés, marketing, piaci szegmentáció, szegmentálás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:11 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |