Recepció hatása a vendégélményre, valamint annak javítása

Pribelszki Dorka Adrienn (2024) Recepció hatása a vendégélményre, valamint annak javítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of KVIK - Tur_FOSZK_Projektmunka_Pribelszki_Dorka_Adrienn.pdf] PDF
KVIK - Tur_FOSZK_Projektmunka_Pribelszki_Dorka_Adrienn.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (659kB)
[thumbnail of Projektmunka bírálati lap 2024_ Pribelszki  Dóra Adrienn_konzulens Jakab Gábor.pdf] PDF
Projektmunka bírálati lap 2024_ Pribelszki Dóra Adrienn_konzulens Jakab Gábor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (143kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám elkészítése és szakmai gyakorlatom során elsősorban a recepciósok vendégélményre való közvetlen hatását szerettem volna megvizsgálni, jobban megismerni, valamint, hogy ez a jelenség a vendégciklus mely szakaszában a legmeghatározóbb, és hogy hogyan tud a front office hozzájárulni a visszajelzések pozitív irányba való eltolásához. Véleményem szerint ezen információnak ismerete létfontosságú a szállodák esetében, hiszen a legtöbb személyes kontaktus ezen a területen történik így akár egyetlen recepciós meg tudja változtatni egy ott tartózkodó vendég véleményét a szállodáról, történjen ez akár pozitív akár negatív irányba.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Front Office, interjú, recepció, vendégciklus, vendégélmény
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:11
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet