Pribelszki Dorka Adrienn (2024) Recepció hatása a vendégélményre, valamint annak javítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
KVIK - Tur_FOSZK_Projektmunka_Pribelszki_Dorka_Adrienn.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (659kB) |
|
PDF
Projektmunka bírálati lap 2024_ Pribelszki Dóra Adrienn_konzulens Jakab Gábor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (143kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám elkészítése és szakmai gyakorlatom során elsősorban a recepciósok vendégélményre való közvetlen hatását szerettem volna megvizsgálni, jobban megismerni, valamint, hogy ez a jelenség a vendégciklus mely szakaszában a legmeghatározóbb, és hogy hogyan tud a front office hozzájárulni a visszajelzések pozitív irányba való eltolásához. Véleményem szerint ezen információnak ismerete létfontosságú a szállodák esetében, hiszen a legtöbb személyes kontaktus ezen a területen történik így akár egyetlen recepciós meg tudja változtatni egy ott tartózkodó vendég véleményét a szállodáról, történjen ez akár pozitív akár negatív irányba.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Front Office, interjú, recepció, vendégciklus, vendégélmény |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:11 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |