A tartalommarketing használata a Ceva Phylaxia példáján

Hlavács Vanda (2024) A tartalommarketing használata a Ceva Phylaxia példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of projektmunka- Hlavács Vanda - content marketing - 2024kész.pdf] PDF
projektmunka- Hlavács Vanda - content marketing - 2024kész.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Hlavács V_KM FOSZK bírálati lap.pdf] PDF
Hlavács V_KM FOSZK bírálati lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (190kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témájának a tartalommarketinget választottam. Elsősorban a kötelező szakmai gyakorlati helyemen keresztül szerettem volna ezt bemutatni. A projektmunkámban kitértem arra, hogy mi is az a tartalommarketing, hogyan alakul ki és meddig vezethető vissza. Majd a az előnyeit és a stratégiáját szerettem volna részletesebben ismertetni. Mindezek mellett végeztem egy összehasonlítást a social media marketing és a content marketing között. A dolgozatom végén pedig röviden bemutattam a céget, ahol a gyakorlatomat végeztem, a Ceva Phylaxia Zrt.-t. Ezek után pedig végeztem egy tartalom elemzést a cég közösségi oldalain keresztül, ahol azt vizsgáltam, hogy milyen tartalmakat készítenek az érdeklődőik számára és hogy hogyan is használják a content marketing stratégiát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, állategészségügy, content marketing, közösségi média, tartalomelemzés, tartalomgyártás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:11
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet