Hlavács Vanda (2024) A tartalommarketing használata a Ceva Phylaxia példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
projektmunka- Hlavács Vanda - content marketing - 2024kész.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Hlavács V_KM FOSZK bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (190kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témájának a tartalommarketinget választottam. Elsősorban a kötelező szakmai gyakorlati helyemen keresztül szerettem volna ezt bemutatni. A projektmunkámban kitértem arra, hogy mi is az a tartalommarketing, hogyan alakul ki és meddig vezethető vissza. Majd a az előnyeit és a stratégiáját szerettem volna részletesebben ismertetni. Mindezek mellett végeztem egy összehasonlítást a social media marketing és a content marketing között. A dolgozatom végén pedig röviden bemutattam a céget, ahol a gyakorlatomat végeztem, a Ceva Phylaxia Zrt.-t. Ezek után pedig végeztem egy tartalom elemzést a cég közösségi oldalain keresztül, ahol azt vizsgáltam, hogy milyen tartalmakat készítenek az érdeklődőik számára és hogy hogyan is használják a content marketing stratégiát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, állategészségügy, content marketing, közösségi média, tartalomelemzés, tartalomgyártás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:11 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |