Marketing eszközök használata a Gyémánt Fürdőben

Neukumpf Csilla (2024) Marketing eszközök használata a Gyémánt Fürdőben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Marketing eszközök használata a Gyémánt Fürdőben Projektmunka.pdf] PDF
Marketing eszközök használata a Gyémánt Fürdőben Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap_Neukumpf Csilla.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap_Neukumpf Csilla.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (163kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban a Tatabányán található Gyémánt Fürdő működését vizsgáltam:Az ott eltöltött gyakorlat idő során bepillantást nyertem a marketing folyamatok működésébe.Más területen és más formában, a vendéglátási területen és külsős cég foglalkoztatásában, már a 2009-es nyitás óta a Gyémánt Fürdőben dolgozom. Kimondottan a Tatabányai Élményfürdő és Nonprofit Kft. jogelődjéhez a Cseri Strand és Élményfürdő Kft.-hez 2022. június 1.-én kerültem étteremvezetőként. A mai napig ez a munkaterületem. A cég életében 2020 óta fennálló nehézségek miatt a vezetésnek komoly feladatot ad, hogy a megtartani kívánt dolgozókat milyen formában foglalkoztassa egész évben, úgy hogy maga a Gyémánt Fürdő csak az év harmadában tart nyitva.Ez adta az ötletet, hogy saját cégen belül végezzem el a szakmai gyakorlatot, hiszen munkaterületem miatt, a kereskedelmi és marketing területre nem volt rálátásom.Természetesen a projektmunkámat is ere a témakörre építem fel. Dolgozatomban a cégcsoport kereskedelmi és marketing tevékenységeit vizsgálom. A gyakorlati idő alatt ennek megfelelően kaptam a feladatokat is. Az általam készített marketing elemzések hasznosak mind a cég,mind az én szempontomból. Projektmunkám során kérdőíves kutatást is készítettem, amivel leginkább a helyi lakosok igényeit próbáltam felmérni, annak érdekében, hogy a szolgáltatásainkat igényeikhez tudjuk igazítani. Ennek elemzés fontos része lesz a cég jövőjének tervezéséhez, és több kérdésre választ adott.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: gyógyfürdők, gyógyturizmus, marketingeszközök, marketingkommunikáció, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:11
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet