Rotár Bianka (2024) A szállodai Front Office tevékenység szerepének és fontosságának bemutatása az Ibis Styles Budapest City szállodán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Ibis Styles Budapest City.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Rotár Bianka_konzulensi_Fábián Tamás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (148kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az Ybis Styles Budapest City az Accor szállodalánc tagja, emiatt a dolgozatom első felében a szállodaláncról, annak felépítéséről, eredetéről, az Ibis Styles márka elemzéséről és az Ibis Styles Budapest City Szálloda (ahol a gyakorlati időmet töltöttem) általános bemutatásáról lehet olvasni. A dolgozat későbbi részében részletesen fogok beszámolni a Front Office tevékenységeiről, bemutatva az Ibis City szálloda működését és az ott dolgozó személyzet feladatait. Emellett részletesen elemzem majd a szervezeti, technikai és biztonsági fejlesztéseket, valamint beszámolok a személyzet képzéséről és továbbképzéséről. A Front Office-ról készített SWOT analízis és az Igazgatóval, valamint a Front Office menedzserrel folytatott interjúk segítségével mélyebb betekintést nyerek a szálloda működésébe és irányításába. Végül összegzem a gyakorlat és kutatás során szerzett tapasztalataimat, és megosztom azokat az értékes tanulságokat, amelyeket az interneten talált információk, a szakirodalmak és az egyetemi tanulmányaim során szereztem. Mindezeket a forrásokat és tapasztalatokat összefűzve, a dolgozatom teljes körű és átfogó képet nyújt majd az Accor szállodaláncról és az Ibis Styles Budapest City Szállodáról, valamint a szállodai Front Office szerepéről és fontosságáról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, Front Office, recepció, szálloda, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |