Csajbók Orsolya (2024) IKEA hatása a fogyasztókra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
IKEA-Szakdolgozat-Csajbók Orsolya_ténylegesvégleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (896kB) |
|
PDF
KM FOSZK bírálati lap Csajbók Orsolya.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (237kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom témája az IKEA hatása a fogyasztókra címre esett. Pontosan ahogy a cím is leírja e szakdolgozat egy átfogó és részletes kutatásról fog szólni mellyel betekintés kaphatunk az IKEA életébe és a szolgáltatást igénybe vevő fogyasztók szokásaira. Hiszem azt, hogy az emberek életében, ha a márka biztosítani tudja a pozitív élményt és a fogyasztókkal való törődést, akkor a végfelhasználó újra és újra visszafog térni a vállalathoz és az általa kínált termékeit és szolgáltatásait fogja megvásárolni és igénybe venni. Azt gondolom, hogy szinte minden háztartásban megtalálható legalább egy darab IKEA termék. Ez annak köszönhető, hogy a cég a lehető legjobb ár érték arányban értékesíti saját termékeit. A vállalat rengeteg lehetőséget biztosít vásárlóinak, hogy az áruházakban megtalálható több fajta bútor, konyhai eszköz, dekorációs elem, elektronikai eszköz és sok egyéb kisebb termék közül tudják kiválasztani a megfelelőt saját igényeik kielégítésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztás, impulzus, kampány, kereskedelem, marketing, reklám, stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |