Szász Mirtill Katrin (2024) KFC fogyasztóinak vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Szász Mirtill Katrin projektmunka - KFC fogyasztóinak a vizsgálata.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Szasz_Mirtill_Katrin_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (192kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom fő témája a KFC fogyasztóinak elemzése, a vállalat marketing és kommunikációs stratégia hatékonyságának felmérése. Projektmunkám célja, hogy részletesen ismertessem a vállalatot, valamint megválaszoljam a kutatási kérdéseimet: a termékminőség fontosságát, egészséges ételek kínálatának lehetőségét az éttermekben és az online kommunikációnak hatékonyságát. A kutatási kérdések megválaszolásához szakirodalmat, a KFC éves riportjait, egy személyes interjút, valamint leginkább a kérdőíves feltárási technikát alkalmaztam.Eredményeket összefoglalva a fogyasztók számára fontos tényező a termék minősége és az egészséges ételek kínálata. A kommunikációs stratégiára vonatkozóan a személyes kiszolgálás és az online platformokon való kapcsolódást vizsgáltam, amit hatékonyan használ a vállalat, azonban további fejlesztést igényel, melyekre a dolgozatomban javaslatokat is adtam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | étterem, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, kérdőíves felmérés, kommunikációs stratégia, marketingstratégiák |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
| Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

