KFC fogyasztóinak vizsgálata

Szász Mirtill Katrin (2024) KFC fogyasztóinak vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szász Mirtill Katrin projektmunka - KFC fogyasztóinak a vizsgálata.pdf] PDF
Szász Mirtill Katrin projektmunka - KFC fogyasztóinak a vizsgálata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szasz_Mirtill_Katrin_biralat.pdf] PDF
Szasz_Mirtill_Katrin_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (192kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom fő témája a KFC fogyasztóinak elemzése, a vállalat marketing és kommunikációs stratégia hatékonyságának felmérése. Projektmunkám célja, hogy részletesen ismertessem a vállalatot, valamint megválaszoljam a kutatási kérdéseimet: a termékminőség fontosságát, egészséges ételek kínálatának lehetőségét az éttermekben és az online kommunikációnak hatékonyságát. A kutatási kérdések megválaszolásához szakirodalmat, a KFC éves riportjait, egy személyes interjút, valamint leginkább a kérdőíves feltárási technikát alkalmaztam.Eredményeket összefoglalva a fogyasztók számára fontos tényező a termék minősége és az egészséges ételek kínálata. A kommunikációs stratégiára vonatkozóan a személyes kiszolgálás és az online platformokon való kapcsolódást vizsgáltam, amit hatékonyan használ a vállalat, azonban további fejlesztést igényel, melyekre a dolgozatomban javaslatokat is adtam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: étterem, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, kérdőíves felmérés, kommunikációs stratégia, marketingstratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:10
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet