Aliczky Zsófia (2024) A Front Office és a Housekeeping részleg bemutatása, illetve a kettő közötti kommunikáció elemzése a Danubius Hotel Astoriában. Faculty of Commerce, Catering and Tourism. (Unpublished)
PDF
Aliczky_Zsófia_Projektmunka_2024.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (694kB) |
|
PDF
Aliczky Zsófia_konzulensi_Fábián Tamás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (148kB) |
Abstract
Dolgozatomban a Danubius Hotel Astoria Front Office és Housekeeping részlegének bemutatása mellett az e két részleg közötti kommunikációt vizsgáltam, négy munkatárssal felvett mélyinterjúk segítségével, illetve saját tapasztalatomra építve. A szálloda megfelelő működésében és a vendégelégedettség biztosításában fontos szerepe van a kommunikációnak, különös tekintettel a két vizsgált részleg közötti információátadásra. Ennek vizsgálata során feltártam, hogyan és mikor, milyen esetekben kommunikál egymással a két részleg, valamint, hogy milyen, ezt segítő, illetve hátráltató tényezők vannak jelen a hotelben. A vizsgálat eredményéről SWOT analízist is készítettem.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Project work |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Front Office, housekeeping, kommunikáció, recepció, szállodai részlegek, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2024. Jul. 15. 10:10 |
Last Modified: | 2024. Jul. 15. 10:10 |
Actions (login required)
View Item |