Aliczky Zsófia (2024) A Front Office és a Housekeeping részleg bemutatása, illetve a kettő közötti kommunikáció elemzése a Danubius Hotel Astoriában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Aliczky_Zsófia_Projektmunka_2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (694kB) |
|
PDF
Aliczky Zsófia_konzulensi_Fábián Tamás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (148kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a Danubius Hotel Astoria Front Office és Housekeeping részlegének bemutatása mellett az e két részleg közötti kommunikációt vizsgáltam, négy munkatárssal felvett mélyinterjúk segítségével, illetve saját tapasztalatomra építve. A szálloda megfelelő működésében és a vendégelégedettség biztosításában fontos szerepe van a kommunikációnak, különös tekintettel a két vizsgált részleg közötti információátadásra. Ennek vizsgálata során feltártam, hogyan és mikor, milyen esetekben kommunikál egymással a két részleg, valamint, hogy milyen, ezt segítő, illetve hátráltató tényezők vannak jelen a hotelben. A vizsgálat eredményéről SWOT analízist is készítettem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Front Office, housekeeping, kommunikáció, recepció, szállodai részlegek, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |