A Front Office és a Housekeeping részleg bemutatása, illetve a kettő közötti kommunikáció elemzése a Danubius Hotel Astoriában

Aliczky Zsófia (2024) A Front Office és a Housekeeping részleg bemutatása, illetve a kettő közötti kommunikáció elemzése a Danubius Hotel Astoriában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Aliczky_Zsófia_Projektmunka_2024.pdf] PDF
Aliczky_Zsófia_Projektmunka_2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (694kB)
[thumbnail of Aliczky Zsófia_konzulensi_Fábián Tamás.pdf] PDF
Aliczky Zsófia_konzulensi_Fábián Tamás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (148kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a Danubius Hotel Astoria Front Office és Housekeeping részlegének bemutatása mellett az e két részleg közötti kommunikációt vizsgáltam, négy munkatárssal felvett mélyinterjúk segítségével, illetve saját tapasztalatomra építve. A szálloda megfelelő működésében és a vendégelégedettség biztosításában fontos szerepe van a kommunikációnak, különös tekintettel a két vizsgált részleg közötti információátadásra. Ennek vizsgálata során feltártam, hogyan és mikor, milyen esetekben kommunikál egymással a két részleg, valamint, hogy milyen, ezt segítő, illetve hátráltató tényezők vannak jelen a hotelben. A vizsgálat eredményéről SWOT analízist is készítettem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Front Office, housekeeping, kommunikáció, recepció, szállodai részlegek, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:10
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet