Mészáros Kata (2024) A LABA szolgáltatásmarketingjének bemutatása a termékfejlesztési folyamaton keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_Mészáros Kata_YOYS6L.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 28.. Download (768kB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (488kB) |
|
PDF
KM FOSZK bírálati lap_Mészáros Kata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (153kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen projektmunkában a Laba Magyarország Oktatási Kft. online üzleti képzések terén nyújtott szolgáltatásmarketingjét tekintem át. Teljes körűen bemutatom a cég szolgáltatását, fő fókuszom a termékfejlesztés. Egy sikeres üzleti képzésben a legfontosabb mindig a célcsoport és a fájdalompontok meghatározása – kutatásom célja bemutatni, hogyan lehet sikeresen mérni a Laba által nyújtott termékfejlesztési folyamat eredményességét és az elégedettségi mérések megfelelő elemzésével továbbfejleszteni a szolgáltatást.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | célcsoportképzés, szolgáltatás, szolgáltatásmarketing, termékfejlesztés, Üzleti oktatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |