A LABA szolgáltatásmarketingjének bemutatása a termékfejlesztési folyamaton keresztül

Mészáros Kata (2024) A LABA szolgáltatásmarketingjének bemutatása a termékfejlesztési folyamaton keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Mészáros Kata_YOYS6L.pdf] PDF
Projektmunka_Mészáros Kata_YOYS6L.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 28..

Download (768kB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (488kB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap_Mészáros Kata.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap_Mészáros Kata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (153kB)

Absztrakt (kivonat)

Jelen projektmunkában a Laba Magyarország Oktatási Kft. online üzleti képzések terén nyújtott szolgáltatásmarketingjét tekintem át. Teljes körűen bemutatom a cég szolgáltatását, fő fókuszom a termékfejlesztés. Egy sikeres üzleti képzésben a legfontosabb mindig a célcsoport és a fájdalompontok meghatározása – kutatásom célja bemutatni, hogyan lehet sikeresen mérni a Laba által nyújtott termékfejlesztési folyamat eredményességét és az elégedettségi mérések megfelelő elemzésével továbbfejleszteni a szolgáltatást.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: célcsoportképzés, szolgáltatás, szolgáltatásmarketing, termékfejlesztés, Üzleti oktatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:10
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet