Horváth Barbara (2024) Az Amplifon Kft. Marketingstratégiájának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Horváth Barbara projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Horvath_Barbara_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (238kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat folyamán próbáltam bemutatni az Amplifont, mint piacvezető hallókészülék forgalmazót. A projektmunkám célja az volt, hogy részletesen bemutassam az Amplifon jelenlegi stratégiáját, ismertessem elméleti alapjait, történetét, hogy milyen befolyással van a hallókészülék iparra, valamint milyen a Magyarországon és nemzetközileg betöltött szerepe. Továbbá javaslatokat tettem arra vonatkozóan, hogy milyen fejlesztésekkel tarthatja meg a vállalat a piacvezető helyzetét, és hogyan növelheti piaci részesedését. Miközben mélyrehatóan tanulmányoztam az Amplifon vállalat elemzéseit, és mind ezeket megjelenítettem, a kutatás során jelentős mennyiségű új ismeretre tettem szert üzleti, marketing és technológiai folyamatokat nézve. Amilyen szakmai kihívással álltam szemben és amennyi tanulsággal szembesültem, ez mind hozzájárultak a szakmai fejlődésemhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Amplifon Kft., hallókészülék, piaci részesedés, piaci verseny, ügyfélelégedettség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |