Az Amplifon Kft. Marketingstratégiájának bemutatása

Horváth Barbara (2024) Az Amplifon Kft. Marketingstratégiájának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Horváth Barbara projektmunka.pdf] PDF
Horváth Barbara projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Horvath_Barbara_biralat.pdf] PDF
Horvath_Barbara_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (238kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat folyamán próbáltam bemutatni az Amplifont, mint piacvezető hallókészülék forgalmazót. A projektmunkám célja az volt, hogy részletesen bemutassam az Amplifon jelenlegi stratégiáját, ismertessem elméleti alapjait, történetét, hogy milyen befolyással van a hallókészülék iparra, valamint milyen a Magyarországon és nemzetközileg betöltött szerepe. Továbbá javaslatokat tettem arra vonatkozóan, hogy milyen fejlesztésekkel tarthatja meg a vállalat a piacvezető helyzetét, és hogyan növelheti piaci részesedését. Miközben mélyrehatóan tanulmányoztam az Amplifon vállalat elemzéseit, és mind ezeket megjelenítettem, a kutatás során jelentős mennyiségű új ismeretre tettem szert üzleti, marketing és technológiai folyamatokat nézve. Amilyen szakmai kihívással álltam szemben és amennyi tanulsággal szembesültem, ez mind hozzájárultak a szakmai fejlődésemhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Amplifon Kft., hallókészülék, piaci részesedés, piaci verseny, ügyfélelégedettség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:10
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet