Nyomtató vásárlási szokások a digitaliztáció hatására

Tóth Zsófia (2024) Nyomtató vásárlási szokások a digitaliztáció hatására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (955kB)
[thumbnail of Toth_Zsofia_biralat.pdf] PDF
Toth_Zsofia_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (193kB)

Absztrakt (kivonat)

Ez a dolgozat a nyomtató vásárlási szokásokat vizsgálja a digitalizáció hatására. Adott célcsoport igényeit és azok változásait elemezve a kutatás célja az volt, hogy felmérjem a digitalizáció hatását nem csak a nyomtató vásárlásra, de a már meglévő készülékek használatára is. Projektunkám eredménye arra jutott, hogy nagy hatással van a már meglévő eszközök használatára és a jelenlegi, valamint jövőbeli vásárlási szokásokra is a digitális világ fejlődése. A felhasználók nyitottak az új funkciókra, valamint számos felhasználó ragaszkodik a kimeneti perifériák hagyományos funkcióihoz, melyeket nem hajlandó lecserélni az olykor könnyebb, modern alternatívákra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: ábraelemzés, digitalizáció, fenntartható fejlődés, magánszemélyek, nyomtatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:10
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet