Tóth Zsófia (2024) Nyomtató vásárlási szokások a digitaliztáció hatására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (955kB) |
|
PDF
Toth_Zsofia_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (193kB) |
Absztrakt (kivonat)
Ez a dolgozat a nyomtató vásárlási szokásokat vizsgálja a digitalizáció hatására. Adott célcsoport igényeit és azok változásait elemezve a kutatás célja az volt, hogy felmérjem a digitalizáció hatását nem csak a nyomtató vásárlásra, de a már meglévő készülékek használatára is. Projektunkám eredménye arra jutott, hogy nagy hatással van a már meglévő eszközök használatára és a jelenlegi, valamint jövőbeli vásárlási szokásokra is a digitális világ fejlődése. A felhasználók nyitottak az új funkciókra, valamint számos felhasználó ragaszkodik a kimeneti perifériák hagyományos funkcióihoz, melyeket nem hajlandó lecserélni az olykor könnyebb, modern alternatívákra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | ábraelemzés, digitalizáció, fenntartható fejlődés, magánszemélyek, nyomtatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |