Kardos Krisztián (2024) Front Office terület működése, felépítése és szerepe a Mercure Korona Hotel példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.VéglegeS..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Kardos Krisztián_Projektmunka_bírálat_Bártfai Endre.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (146kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban szeretném több szemszögből bemutatni a recepciós pult funkcióit, feladatait, felépítését és más részlegekkel való kapcsolatát és kapcsolódását. Dolgozatomban meg fogom osztani tapasztalataim, észrevételeim és esetleges tanácsaimat. Gyakorlatom és projektmunkám alatt sikerült beletanulnom a Front Office gyakorlati aspektusába, aminek az elméleti apparátusát az egyetemen sikerült elsajátítanom.Nagyon örülök a gyakorlati helyemnek és, hogy a Mercure Koronában sikerült abszolválni .
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | minősítés, pozíciók, recepció, részlegek és társrészlegek, szálloda |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |