Front Office terület működése, felépítése és szerepe a Mercure Korona Hotel példáján keresztül

Kardos Krisztián (2024) Front Office terület működése, felépítése és szerepe a Mercure Korona Hotel példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka.VéglegeS..pdf] PDF
Projektmunka.VéglegeS..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Kardos Krisztián_Projektmunka_bírálat_Bártfai Endre.pdf] PDF
Kardos Krisztián_Projektmunka_bírálat_Bártfai Endre.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (146kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomban szeretném több szemszögből bemutatni a recepciós pult funkcióit, feladatait, felépítését és más részlegekkel való kapcsolatát és kapcsolódását. Dolgozatomban meg fogom osztani tapasztalataim, észrevételeim és esetleges tanácsaimat. Gyakorlatom és projektmunkám alatt sikerült beletanulnom a Front Office gyakorlati aspektusába, aminek az elméleti apparátusát az egyetemen sikerült elsajátítanom.Nagyon örülök a gyakorlati helyemnek és, hogy a Mercure Koronában sikerült abszolválni .

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: minősítés, pozíciók, recepció, részlegek és társrészlegek, szálloda
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:10
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet