Vincze Dorina (2024) Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Vincze Dorina_Projektmunka_bírálat_Bártfai Endre.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (146kB) |
Absztrakt (kivonat)
Ebben a kutatásban Kecskemét turizmusát, a kecskeméti szálláshelyeket és a Front Office területét érintő fejlesztéseket szeretném bemutatni. Primer kutatásom során készítettem egy interjút, amelyben az Aqua Hotel Kecskemét szállodaigazgató-helyettes asszony válaszolt az általam feltett kérdésekre. A válaszai alapján közelebb kerülhettem a hotelek világához, illetve betekintést kaphattam az Aqua Hotel Kecskemét működéséről. Ezeket a válaszokat tanulmányoztam és felhasználtam a projektmunkám során.Célom, hogy megértsem és egy teljeskörű képet kapjak a 21.század fejlesztéseiről és azoknak pozitív, illetve negatív hatásairól a Front Office területén, illetve, hogy milyen újítások jelennek meg az elkövetkezendőkben ezeken a területeken. Az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül válaszokat kaphatok a témakörben felmerülő kérdésekre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fejlesztés, Front Office, innováció, recepció, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |