Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül

Vincze Dorina (2024) Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Vincze Dorina_Projektmunka_bírálat_Bártfai Endre.pdf] PDF
Vincze Dorina_Projektmunka_bírálat_Bártfai Endre.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (146kB)

Absztrakt (kivonat)

Ebben a kutatásban Kecskemét turizmusát, a kecskeméti szálláshelyeket és a Front Office területét érintő fejlesztéseket szeretném bemutatni. Primer kutatásom során készítettem egy interjút, amelyben az Aqua Hotel Kecskemét szállodaigazgató-helyettes asszony válaszolt az általam feltett kérdésekre. A válaszai alapján közelebb kerülhettem a hotelek világához, illetve betekintést kaphattam az Aqua Hotel Kecskemét működéséről. Ezeket a válaszokat tanulmányoztam és felhasználtam a projektmunkám során.Célom, hogy megértsem és egy teljeskörű képet kapjak a 21.század fejlesztéseiről és azoknak pozitív, illetve negatív hatásairól a Front Office területén, illetve, hogy milyen újítások jelennek meg az elkövetkezendőkben ezeken a területeken. Az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül válaszokat kaphatok a témakörben felmerülő kérdésekre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fejlesztés, Front Office, innováció, recepció, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:10
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet