Baranyi Szimonetta (2024) A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (964kB) |
|
PDF
Baranyi Szimonetta_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (303kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban a Leonardo Hotel Front Office részlegének munkáját részleteztem. Igyekeztem a felhasznált szakirodalmak és a szakmai gyakorlatom során szerzett tapasztalataimat összevetve egy átfogó képet adni a témakörről. Bemutatásra került a szállodaiparban előforduló egyes fogalmak, a vendégelégedettség és a visszajelzések fontossága, törekedtem arra, hogy megfelelően nyomatékosítsam az olvasó számára mennyire is központi részlege egy szállodának a Front Office. Emellett kitértem a konfliktusmenedzsmentre, a lehetséges konfliktus forrásokra egy szállodán belül, illetve ismertettem vendégpanasz kezelési módszereket, és azok megfelelő használatát. Ismertettem a különböző foglalási típusokat, és azok kezelési stratégiáit, melyeket a szállodák alkalmaznak. Végül Primer kutatást végeztem, melynek részletezése a projektmunkám végére került.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Front Office, Konfliktusmenedzsment, panaszkezelés, recepció, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |