Orbán András Máté (2024) A pozícionálás fontossága a társasjáték iparágban. Célcsoport kialakítása és a számukra történő kommunikáció előny vagy hátrány? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka-Orbán András Máté-C7PTF8.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Orbán András Máté KM FOSZK bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (194kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám témája egy játékkiskereskedelem reklámtervezési stratégiája, a márka piaci pozícionálása, illetve piaci pozíciójának elemzése. Az általam elemzett iparág a játékkiskereskedelem, melyen belül a cég, illetve a márka identitását, a piacon elfoglalt helyét és a kereskedelemben, a hazai játékpiacon elfoglalt pozícióját elemzem. A társasjátékpiac Magyarországon rendkívül telített, rengeteg díjnyertes társasjáték, illetve egyéb logikai játék kerül forgalomba. A különböző márkák, illetve kiadók nagy energiát fektetnek a pozícionálásba, hogy megkülönböztessék magukat versenytársaiktól. A magyar szereplők átlagosan egyféle célcsoportra koncentrálnak, és próbálják számukra értékesíteni termékeiket (pl. családi, stratégiai-, vagy party-játékok). Dolgozatom célja, hogy a magyar játékpiacot elemezzem a pozícionálás hatékonysága alapján (fontos-e a célcsoport választás, illetve a számukra történő kommunikálás).
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | célcsoport(ok), marketing, márkázás, piaci szegmentáció, szegmentálás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |