Gombkötő Eszter (2024) A Miskolctapolca Barlangfürdő pozícionálása, a fogyasztói döntések vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A Miskolctapolca Barlangfürdő pozícionálása, a fogyasztói döntések vizsgálata.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
KM FOSZK bírálati lap Gombkötő Eszter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (242kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám témájaként az STP marketinget és a fogyasztói szokások, döntések változásának vizsgálatát választottam. A témám kiválasztásának legfőbb oka a gyakorlati helyszínem, a Miskolci Fürdők Kft., ezen belül pedig a Miskolctapolca Barlangfürdő volt, ahol betekintést kaptam egy szolgáltatásokat nyújtó vállalat működésébe.A dolgozatom középpontjában a fogyasztói döntéseket, elégedettséget, valamint a döntéseket befolyásoló tényezőket fogom vizsgálni, illetve azt, hogy milyen stratégiai eszközökkel tudna fejlődni a Barlangfürdő.Kutatásom célja, hogy szemléltessem a pozícionálási stratégiákat egy szolgáltatásokat nyújtó vállalaton keresztül, valamint, hogy a fogyasztók döntései mennyire különbözőek és hogy az adott szempontok mennyire befolyásolják a döntéseket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, B2C, fogyasztói magatartás, piacszegmentáció, Vásárlói élmény |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |