A Miskolctapolca Barlangfürdő pozícionálása, a fogyasztói döntések vizsgálata

Gombkötő Eszter (2024) A Miskolctapolca Barlangfürdő pozícionálása, a fogyasztói döntések vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A Miskolctapolca Barlangfürdő pozícionálása, a fogyasztói döntések vizsgálata.pdf] PDF
A Miskolctapolca Barlangfürdő pozícionálása, a fogyasztói döntések vizsgálata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap Gombkötő Eszter.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap Gombkötő Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (242kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám témájaként az STP marketinget és a fogyasztói szokások, döntések változásának vizsgálatát választottam. A témám kiválasztásának legfőbb oka a gyakorlati helyszínem, a Miskolci Fürdők Kft., ezen belül pedig a Miskolctapolca Barlangfürdő volt, ahol betekintést kaptam egy szolgáltatásokat nyújtó vállalat működésébe.A dolgozatom középpontjában a fogyasztói döntéseket, elégedettséget, valamint a döntéseket befolyásoló tényezőket fogom vizsgálni, illetve azt, hogy milyen stratégiai eszközökkel tudna fejlődni a Barlangfürdő.Kutatásom célja, hogy szemléltessem a pozícionálási stratégiákat egy szolgáltatásokat nyújtó vállalaton keresztül, valamint, hogy a fogyasztók döntései mennyire különbözőek és hogy az adott szempontok mennyire befolyásolják a döntéseket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, B2C, fogyasztói magatartás, piacszegmentáció, Vásárlói élmény
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:09
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet