Az Országos Vízügyi Főigazgatóság digitális kommunikációjának elemzése

Molnár Melani (2024) Az Országos Vízügyi Főigazgatóság digitális kommunikációjának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Molnár Melani.pdf] PDF
Molnár Melani.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Molnár M_KM FOSZK bírálati lap.pdf] PDF
Molnár M_KM FOSZK bírálati lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (233kB)

Absztrakt (kivonat)

Az Országos Vízügyi Főigazgatóság (OVF) digitális kommunikációjáról szóló szakdolgozatom célja az OVF által használt digitális platformok és kommunikációs stratégiák elemzése. Vizsgálom az interaktív tartalmak, személyre szabott üzenetek és vészhelyzeti tájékoztatás hatékonyságát. A javaslatok közé tartozik a felhasználói élmény javítása és az interaktivitás növelése.A célom az, hogy konkrét javaslatokat tegyek az OVF digitális kommunikációjának fejlesztésére, hogy még hatékonyabban és közelebb hozza az intézményt a közönségéhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: javaslatok, kérdőív, közösségi média, marketing, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:09
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet