Molnár Melani (2024) Az Országos Vízügyi Főigazgatóság digitális kommunikációjának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Molnár Melani.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Molnár M_KM FOSZK bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (233kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az Országos Vízügyi Főigazgatóság (OVF) digitális kommunikációjáról szóló szakdolgozatom célja az OVF által használt digitális platformok és kommunikációs stratégiák elemzése. Vizsgálom az interaktív tartalmak, személyre szabott üzenetek és vészhelyzeti tájékoztatás hatékonyságát. A javaslatok közé tartozik a felhasználói élmény javítása és az interaktivitás növelése.A célom az, hogy konkrét javaslatokat tegyek az OVF digitális kommunikációjának fejlesztésére, hogy még hatékonyabban és közelebb hozza az intézményt a közönségéhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | javaslatok, kérdőív, közösségi média, marketing, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |