Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell

Farkas Laura (2024) Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Farkas Laura PROJEKTMUNKA.pdf] PDF
Farkas Laura PROJEKTMUNKA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Farkas Laura_ KM FOSZK bírálati lap.pdf] PDF
Farkas Laura_ KM FOSZK bírálati lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (193kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkámban a reklámok fogalmát, történetét, kialakulásának szakaszait illetve a különböző fajtáit, megjelenési formáit mutatom be, kitérve azoknak fontosságára. Az aktuális marketing trendeket is ismertetem, az internetes reklámozást és az influencereket, ezeknek fajtáit és jelentőségüket. A dolgozatomban hangsúlyozom a reklámok hatásait a mindennapi életünkre és a befolyásoló erejét is, beszélve a gyerekekről és a felnőttekről egyaránt. Szó esik a gerillamarketingről, ami manapság egy meghatározó reklámozási forma. A szigorú szabályokat is ismertetem, ami a hirdetőkre vonatkozik, valamint a reklámetikai tényezőket is bemutatom, mely főként a vevők védelmét szolgálja, így nagyon fontos, hogy ezeket a cégek betartsák.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: csoportosítás, e-marketing - elektronikus marketing, internetes reklám(ok), reklámkampányok, trendek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:09
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet