Farkas Laura (2024) Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Farkas Laura PROJEKTMUNKA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Farkas Laura_ KM FOSZK bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (193kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkámban a reklámok fogalmát, történetét, kialakulásának szakaszait illetve a különböző fajtáit, megjelenési formáit mutatom be, kitérve azoknak fontosságára. Az aktuális marketing trendeket is ismertetem, az internetes reklámozást és az influencereket, ezeknek fajtáit és jelentőségüket. A dolgozatomban hangsúlyozom a reklámok hatásait a mindennapi életünkre és a befolyásoló erejét is, beszélve a gyerekekről és a felnőttekről egyaránt. Szó esik a gerillamarketingről, ami manapság egy meghatározó reklámozási forma. A szigorú szabályokat is ismertetem, ami a hirdetőkre vonatkozik, valamint a reklámetikai tényezőket is bemutatom, mely főként a vevők védelmét szolgálja, így nagyon fontos, hogy ezeket a cégek betartsák.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | csoportosítás, e-marketing - elektronikus marketing, internetes reklám(ok), reklámkampányok, trendek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |