Personal Branding – Személyes márkaépítés és lehetőségei a fiatal diplomások munkaerőpiaci pozícionálásában

Tóth Márk Bence (2024) Personal Branding – Személyes márkaépítés és lehetőségei a fiatal diplomások munkaerőpiaci pozícionálásában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Tóth_Márk_Bence_A0I1ZH.pdf] PDF
Tóth_Márk_Bence_A0I1ZH.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Tóth Márk Bence_ BA KM magyar bírálati lap.pdf] PDF
Tóth Márk Bence_ BA KM magyar bírálati lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (206kB)
[thumbnail of Tóth Márk Bence BÍRÁLAT.pdf] PDF
Tóth Márk Bence BÍRÁLAT.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (198kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a márka, a személyes márka, illetve az önmarketing és ezekhez kapcsolódóan a személyes márkaépítés lépéseit, történetét, fontosságát, célját és működését, valamint az ezzel össze függő személyes márkaépítést mutatom be. Külön figyelmet szentelek magának a márkának, mint fogalomnak a tisztázására, az üzleti, illetve gyakorlati bemutatására, valamint a különböző márka kategóriák bemutatására is. Ezt követően a személyes márkának, illetve a „jó” személyes márkának a jellemzését, valamint a személyes márkaépítés történetét és folyamatát mutatom be.A szakdolgozatom kutatási célja, hogy megvizsgáljam a friss diplomások, és a közvetlen diplomaszerzés előtt állók, valamint a nemrégiben diplomát szerzett egyének személyes márkaépítéshez való viszonyulását és annak gyakorlatát. Végezetül a már megszerzett, rendelkezésemre álló információk és a kutatásomban részt vett interjúalanyaim segítségével készítettem egy SWOT-analízist a közvetlen diplomaszerzést előtt álló, illetve a közelmúltban diplomát szerzett fiatalokkal a fókuszban.Dolgozatom második részében, a következő kutatási kérdéseimre kerestem a választ:Milyen lépéseket tesznek az egyének a személyes márkájuk munkaerőpiacon történő, minél jobb pozícionálásuk érdekében?Milyen eszközök és platformok állnak rendelkezésre a személyes márkaépítésük során?Hogyan befolyásolja a személyes márkaépítés az álláskeresési és az elhelyezkedési esélyeiket?Bízom abban, hogy a téma feldolgozásával, illetve személyes márkaépítés fontosságának minél szélesebb körű megismerésével és tanulmányozásával, valamint a dolgozatom megírásával olyan tudásra tudok szert tenni, amelyet hasznosítani tudok a jövőben.Véleményem szerint az általam választott téma mélyebb szintű megismerésével és feldolgozásával, illetve a személyes márkaépítés és annak jelentőségével, a munkaerőpiacra történő belépése esetén, valamint a szakdolgozatom megírásával egy teljesen új tudásra tudtam szert tenni, amelynek segítségével a jövőben is folytatni fogom a személyes márkám fejlesztését és törekszem arra, hogy a saját személyes márkámat ezáltal minél magasabb szintre tudjam emelni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: lehetőségek, márka, márkaépítés, munkaerőpiac, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:09
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet