Szabó Ibolya (2024) POM rendszer bemutatása az O&GD Central Kft.-n keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
POM_rendszer_bemutatása_az OGD_Central_Kft.-n_keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (456kB) |
|
PDF
SzabóI.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (193kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkában esett szó a vállalatról, amelyről projektmunkám készítettem továbbá arról, hogy milyen tevékenységet folytat. A projektmunkámmal a fő célom a POM rendszer részletes bemutatása volt. Ugyanis kitértem arra, hogy a vállalatnak miért is volt szüksége egy ilyesfajta ügyviteli rendszer bevezetésére, ezeket az okokat részletesen kifejtettem. Továbbá szót ejtettem rendszer használatáról és működéséről, arról, hogy milyen tevékenységek és munkafolyamatok meggyorsításában folytat szerepet. Bemutattam a POM ügyviteli rendszer két fő oldalát, a megrendelés, illetve a számla oldalt, minkettő oldalát részletesen elemeztem. Széleskörűen bemutattam a számla érkeztetést, amely a vállalatnál a munkatevékenységeim közé tartozik. Ezenfelül pontokba szedtem a Purchase Order Management System rendszer használatának előnyeit a vállalatnál, majd javaslatokat tettem, hogy milyen új funkciókat, módozatokat lehetne létrehozni az ügyviteli rendszerben, esetlegesen fejleszteni a régebbi funkciókon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | integrált ügyviteli rendszer, magyar vállalatok, rendelés, számlák, virtuális tér |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |