Imri Szilvia (2024) Az interior design megjelenése és alkalmazása vendéglátóhelyek online marketingstratégiájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Imri Szilvia_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Imri Szilvia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (143kB) |
|
PDF
240524_Imri_Szilvia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (185kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomat marketing a vendéglátásban témakörben írom. Az interior design megjelenését és alkalmazását vizsgáltam 3 vendéglátóegység marketingstratégiáján keresztül. Kutatásomban a design van fókuszban az éttermek marketingkommunikációjában. Elméleti és gyakorlati példákon keresztül vizsgálva a Salt Budapest, a Solid Budapest és a Teyföl Szentendre helyzetét. Mindhárom vendéglátóegység pozícionálása a szakmában elismert. Kutatási kérdéseim során az iparág jelenét, jövőjét is vizsgáltam az interior design fontossága szempontjából. Illetve az általam vizsgált éttermek magyar hagyományokra alapult koncepciója kiegészül és ötvöződik külföldi konyhakultúrákkal, melyek még jellegzetesebbé teszik a kutatásom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | design, étterem, marketing, marketingkommunikáció, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |