Az interior design megjelenése és alkalmazása vendéglátóhelyek online marketingstratégiájában

Imri Szilvia (2024) Az interior design megjelenése és alkalmazása vendéglátóhelyek online marketingstratégiájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Imri Szilvia_szakdolgozat.pdf] PDF
Imri Szilvia_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Imri Szilvia.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Imri Szilvia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (143kB)
[thumbnail of 240524_Imri_Szilvia.pdf] PDF
240524_Imri_Szilvia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (185kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomat marketing a vendéglátásban témakörben írom. Az interior design megjelenését és alkalmazását vizsgáltam 3 vendéglátóegység marketingstratégiáján keresztül. Kutatásomban a design van fókuszban az éttermek marketingkommunikációjában. Elméleti és gyakorlati példákon keresztül vizsgálva a Salt Budapest, a Solid Budapest és a Teyföl Szentendre helyzetét. Mindhárom vendéglátóegység pozícionálása a szakmában elismert. Kutatási kérdéseim során az iparág jelenét, jövőjét is vizsgáltam az interior design fontossága szempontjából. Illetve az általam vizsgált éttermek magyar hagyományokra alapult koncepciója kiegészül és ötvöződik külföldi konyhakultúrákkal, melyek még jellegzetesebbé teszik a kutatásom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: design, étterem, marketing, marketingkommunikáció, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:09
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet