A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül

Molnár Dániel (2024) A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Molnár Dániel_2024.pdf] PDF
Projektmunka_Molnár Dániel_2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (767kB)
[thumbnail of Molnár Dániel_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf] PDF
Molnár Dániel_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (302kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkámban a Front office működésével, felépítésével, alkalmazottjaival foglalkoztam, először az elmélet hátterét vizsgáltam meg, majd a gyakorlati helyemen,az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül közelítettem meg. Ennek részeként a Front office területét érintő általános problémákat is felvázoltam, melyből két olyan problémafelvetést fogalmaztam meg, a magas fluktuációt és a technológiai fejlődés esetleges negatív következményei, melyeket meglátásom szerint, leginkább vizsgálni és kezelni szükséges. A gyakorlati helyemen három Front office alkalmazottal készítettem interjút, mely során az általam felvetett problémákkal kapcsolatos gondolataikról és véleményükről kérdeztem őket. A projektmunka zárásaként következtetéseket és javaslatokat fogalmaztam meg, mely szerint a jövőben megfontolandó a fluktuáció valamilyen mértékű csökkentése, és a mesterséges intelligencia, illetve a robotizálás kisebb lépésekben való növelése, azonban reálisan ezek egyelőre nem rövidtávú feladatok.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Accor Hotels, fluktuáció, gépesítés, interjúk, mesterséges intelligencia, szállodák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:09
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet