Molnár Dániel (2024) A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_Molnár Dániel_2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (767kB) |
|
PDF
Molnár Dániel_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (302kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkámban a Front office működésével, felépítésével, alkalmazottjaival foglalkoztam, először az elmélet hátterét vizsgáltam meg, majd a gyakorlati helyemen,az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül közelítettem meg. Ennek részeként a Front office területét érintő általános problémákat is felvázoltam, melyből két olyan problémafelvetést fogalmaztam meg, a magas fluktuációt és a technológiai fejlődés esetleges negatív következményei, melyeket meglátásom szerint, leginkább vizsgálni és kezelni szükséges. A gyakorlati helyemen három Front office alkalmazottal készítettem interjút, mely során az általam felvetett problémákkal kapcsolatos gondolataikról és véleményükről kérdeztem őket. A projektmunka zárásaként következtetéseket és javaslatokat fogalmaztam meg, mely szerint a jövőben megfontolandó a fluktuáció valamilyen mértékű csökkentése, és a mesterséges intelligencia, illetve a robotizálás kisebb lépésekben való növelése, azonban reálisan ezek egyelőre nem rövidtávú feladatok.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, fluktuáció, gépesítés, interjúk, mesterséges intelligencia, szállodák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |