Bajic Márió (2024) Kommunikáció a szálloda működtetés és a Front Office között. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_Bajic Márió.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (756kB) |
|
PDF
Projektmunka bírálati lap Bajic Márió.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (141kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám során bemutatom maga a szállodaláncot a kezdetekben és manapság, a márkát, az alkotó és megálmodó Kész csoportot és utolsó sorban pedig bemutatom maga a szállodának fontos információit. Be fogom mutatni a munkásságomat, amiket nekem kellett végeznem a Front Office tevékenységeként. Projektmunkám megírásához az egyik elemzési módszer, melyet használtam az a SWOT-analízis volt. Ebben ismertetni fogom az Opera PMS erősségeit, gyengeségeit, veszélyeit és lehetőségeit. Kitérek külön és bemutatom egyesével a szállodai részlegeket és jellemzem őket. Kifejtem az elvárt kommunikációs készségeket is és az elvárt vendégpanasz kezelésnek az etikettjét is. Bemutatom a különböző generációk jellemzőit és eltéréseit a generációkon keresztül kivetítve a motivációra és a munka-magánélet egyensúlyára is. Végeztem 3 interjút is a különböző részlegeken dolgozó munkatársakkal. A kérdéseim a generációs különbségekre irányultak az ő véleményük alapján.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | emberi kommunikáció, Four Points By Sheraton Kecskemét, Front Office, generációk, Opera PMS |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |