Az online marketing jelentősége és a mesterséges intelligencia befolyása

Papp Gréti (2024) Az online marketing jelentősége és a mesterséges intelligencia befolyása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of projektmunka-Papp-Gréti-BJMZ4R.pdf] PDF
projektmunka-Papp-Gréti-BJMZ4R.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Papp_Greti_biralat.pdf] PDF
Papp_Greti_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (239kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban az online marketing fontoságáról, és a mesterséges intelligencia befolyásáról írtam. Utóbbit a marketing, az ügyfélszolgálat és a társadalom szempontjából vizsgáltam. Ehhez kérdőíves kutatást végeztem, és az eredményeket a szakmai gyakorlati helyemre, a Sarasvati Alapítvány, Jóga- és Oktatási Központra reflektálva elemeztem. Részletesen elemeztem a gyakorlati helyem piaci helyzetét is, illetve javaslatokat tettem arra, hogyan tudná a Sarasvati Alapítvány növelni a marketingtevékenységének eredményességét a kutatásom eredményei alapján.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: AI, közösségi média, mesterséges intelligencia, META, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:09
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet