Papp Gréti (2024) Az online marketing jelentősége és a mesterséges intelligencia befolyása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
projektmunka-Papp-Gréti-BJMZ4R.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Papp_Greti_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (239kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban az online marketing fontoságáról, és a mesterséges intelligencia befolyásáról írtam. Utóbbit a marketing, az ügyfélszolgálat és a társadalom szempontjából vizsgáltam. Ehhez kérdőíves kutatást végeztem, és az eredményeket a szakmai gyakorlati helyemre, a Sarasvati Alapítvány, Jóga- és Oktatási Központra reflektálva elemeztem. Részletesen elemeztem a gyakorlati helyem piaci helyzetét is, illetve javaslatokat tettem arra, hogyan tudná a Sarasvati Alapítvány növelni a marketingtevékenységének eredményességét a kutatásom eredményei alapján.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | AI, közösségi média, mesterséges intelligencia, META, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |