Dominek Patrik (2024) Utazási irodai piac és disztribúció. Változások a digitalizáció korában, trendek és kihívások. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Dominek Patrik_ORPG64_FOSZK_Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (951kB) |
|
PDF
Dominek Patrik FOSZK Konzulens Karsai Árpád.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (182kB) |
Absztrakt (kivonat)
Egyik kedvenc témakörömet jelöltem ki projektmunkámnak, mégpedig a mai utazási irodák (átalakulásának) bemutatását, hiszen egy külső szemlélőnek egy, csak értékesítő klasszikus iroda, az online felület (online travel agency vagy OTA) és az utazásszervező (tour operator) is csak ugyanúgy utazási irodát jelent. A felépítés és a feladatok, valamint a bevételszerzés sokféleségét fogom ábrázolni és megeleveníteni a disztribúciós modell bevonásával. Célom, hogy betekintést nyújtsak a folyamatok sokszínűségébe és az irodatípusok közötti különbségekre, illetve a bevételszerzés lehetőségeibe, továbbá az utóbbi években és jelenleg is végbemenő folytonos modernkori változásokba. A termékek forgalmazásába, elosztásába volt és van is lehetőségem belelátni, hiszen nem kizárólag az értékesítési folyamatok támogatásában veszek részt, de egy másik szemszögből az elosztásban és áramoltatásban is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, digitalizáció, turizmus, utazás, utazási irodák, utazásszervezés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |