Ujszászi Petra (2024) Protokoll és kommunikációs helyzetek bemutatása a budapesti Mercure Hotel Korona életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Ujszászi Petra-Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (903kB) |
|
PDF
Ujszászi Petra_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (299kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban ismertetem az illem, etikett, protokoll fogalmát és a hozzájuk kapcsolódó fontos és alap információkat, amelyek elengedhetetlenek egy szálloda sikeres működésében. Továbbá feldolgozom a kommunikáció fogalmát és fajtáit, jellemzőit, illetve hogyan alakul ki a megfelelő kommunikáció két fél között. Felvázolom a vendégekkel történő kommunikációs helyzeteket, a vendég foglalásától a távozásáig minden fázist, fellépő teendőket, feladatokat. Bemutatom, hogy különböző kommunikációs helyzetek hogyan valósulnak meg és a szálloda személyzete hogyan teljesítheti az elvárt etikett és protokoll szabályokat a különböző kommunikációs helyzetekben. Számításba veszem, hogy mennyire fontos egy vendég számára a dolgozók megjelenése, ápoltsága mellett a szakképzettsége és kommunikációs tudása. A következőkben ismertetem az általam vizsgált szálloda bemutatását, a kezdetektől napjainkig.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | etikett, kommunikáció, kommunikáció formái, protokoll, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |