Ferró Vanda Krisztina (2024) Protokoll és kommunikációs helyzetek a Budapest Airport Hotel Stációban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Ferró Vanda Krisztina_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (300kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szálloda személyzete különböző helyzetekben találkozik vendégekkel, partnerekkel és munkatársakkal, és ezekben a helyzetekben hatékony kommunikációra és megfelelő protokollra van szükség a sikeres eredmények eléréséhez. A kommunikációs helyzetek számos formában jelentkezhetnek a szállodában a foglalási folyamatoktól egészen a kijelentkezésig.Projektmunkámban megvizsgáltam a vendégekkel történő kommunikálás megfelelő módját és összeírtam pár panaszhelyzetet, illetve azok megoldásait.A négycsillagos Stációban végzett szakmai gyakorlatom során több részlegen is megtapasztalhattam, hogy a szállodában mindenhol fontos a jó beszélőkészség, illetve mennyire fontos a kommunikációs feladatok megoldása.A protokoll és a kommunikációs helyzetek szállodai környezetben kiemelkedő fontosságúak a vendégélmény, a szolgáltatás minősége és a szálloda hírnevének fenntartása szempontjából. Azok a szállodák, amelyek hatékonyan kezelik ezeket a területeket, hosszú távon sikeresek lehetnek az iparágban és kiváló vendégkapcsolatokat építhetnek ki.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | idegen nyelv, interjúk, kommunikáció, protokoll, reklamációkezelés, szállodák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |