Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban

Gerencsér Anna Nóra (2024) Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Gerencsér-Anna_Nóra-PROJEKTMUNKA-1(1).pdf] PDF
Gerencsér-Anna_Nóra-PROJEKTMUNKA-1(1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (887kB)
[thumbnail of Gerencsér Anna Nóra_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf] PDF
Gerencsér Anna Nóra_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (301kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom során a Front Office felépítését és a hozzá kapcsolódó tevékenységeket gyűjtöttem össze és elemeztem ki. Ismertettem a Front Office területén felmerülő vendég panaszokat. Szakmai gyakorlati helyemen tapasztalt vendég panaszokat és ennek kezelései módjait, megoldását. Ezek közé sorolom a reggeliztető helyiség szűkössége okozta kellemetlenséget, a vendég kommunikáció, panasz kezelési formáit. A választott témám részletes bemutatásához, elemzéséhez fontosnak tartottam a következő szakmai területek megismerését melyik egy szálloda sikeréhez elengedhetetlenek. Ezek a megfelelő marketing kommunikáció, a vendég elégedettség, élménybiztosítás, maga a földszinti munkaterület működése és szerepe egy szálloda életében, a panaszkezelés és annak megfelelő megoldási módszerei, technológiai fejlődés a turizmus területén, a turizmus és szállodaipar népszerűsitése a Z generációnál, illetve a fenntartható turizmus lehetőségei. Az elemzésem fő kérdései: mi tesz sikeressé egy szállodát, milyen módszerekkel lehet a sikert elérni, miért fontos a minőségi kommunikáció a Front Office területén, milyen technológiával fejleszthető a Front Office, milyen lehetőségekkel lehet az élmény szerzést ösztönözni?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, problémamegoldás, szállodaipar, turisztika, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:09
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet