A Zara üzlet marketingstratégiája és online PR megoldásai

Kovács Réka (2024) A Zara üzlet marketingstratégiája és online PR megoldásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Kovács Réka_A Zara üzlet marketingstratégiája és online PR megoldásai.pdf] PDF
Kovács Réka_A Zara üzlet marketingstratégiája és online PR megoldásai.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kovacs_Reka_biralat.pdf] PDF
Kovacs_Reka_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (195kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban bemutatom a Zara üzletet, kiemelve azokat a fontos tényezőket, amelyek a szakmámmal kapcsolatosak. Bemutattam a marketing fogalmát, azon belül a marketingmodelleket. BCG mátrixban ábrazoltam az üzlet termékeit, valamint végeztem STEEP és SWOT-elemzést. Részletesen ismertettem a Zara üzleti modelljét, amiben kifejtettem az üzlet termékstratégiáját, elérhetőségét és értékesítését, piaci kommunikációját és a fogyasztókkal való kapcsolatát. Végeztem egy átfogó piackutatást, amiben választ kaptam kutatási kérdéseimre. A dolgozatom végén készítettem egy összefoglalót, amiben felvázolom következtetéseim levonását és javaslattételeimet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, kereskedelem, marketing, marketing terv, marketingeszközök, online értékesítés, ruhaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:09
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet