Kovács Réka (2024) A Zara üzlet marketingstratégiája és online PR megoldásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Kovács Réka_A Zara üzlet marketingstratégiája és online PR megoldásai.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kovacs_Reka_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (195kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban bemutatom a Zara üzletet, kiemelve azokat a fontos tényezőket, amelyek a szakmámmal kapcsolatosak. Bemutattam a marketing fogalmát, azon belül a marketingmodelleket. BCG mátrixban ábrazoltam az üzlet termékeit, valamint végeztem STEEP és SWOT-elemzést. Részletesen ismertettem a Zara üzleti modelljét, amiben kifejtettem az üzlet termékstratégiáját, elérhetőségét és értékesítését, piaci kommunikációját és a fogyasztókkal való kapcsolatát. Végeztem egy átfogó piackutatást, amiben választ kaptam kutatási kérdéseimre. A dolgozatom végén készítettem egy összefoglalót, amiben felvázolom következtetéseim levonását és javaslattételeimet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, kereskedelem, marketing, marketing terv, marketingeszközök, online értékesítés, ruhaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |