Együtt zöldülünk?! : Környezettudatosság relevanciája és lehetőségei ma Magyarországon

Sarkadi Ákos (2016) Együtt zöldülünk?! : Környezettudatosság relevanciája és lehetőségei ma Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Sarkadi Ákos_Együtt zöldülünk_2016.pdf] PDF
Sarkadi Ákos_Együtt zöldülünk_2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

A szerző írásában bemutatja a környezetbarát termékek hazai fogyasztási trendjeit, a zöldkommunikáció vállalati kommunikációba való beépíthetőségét, gyakorlati előnyeit, lehetőségeit. Ezzel egyidejűleg feltérképezi a makro környezeti tényezőket, különösképpen a kormányzati zöld adópolitikát, mint külső erőhatásokat, illetve az egyén környezeti identitását, attitűdjét mint belső motivációs erőt. Vizsgálja a vállalati környezeti identitás és fogyasztás valódi mozgatórugóját, a végső fogyasztó környezetbarát fogyasztásának lehetséges befolyásoló tényezőit, illetve az alapvető vásárlásösztönző kommunikációs elemek hatékonyságát, tehát egyaránt felméri a fogyasztói szokásokat, megállapítja a döntési aspektusokat és feltérképezi fogyasztási attitűdjüket, motivációjukat is.

Angol cím

Are we getting green together?! : The relevance and the possibilities of environmental awareness nowadays in Hungary

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Környezetbarát fogyasztó, Környezetbarát termék, Ökomarketing, ZöldKéz, Környezeti elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 05. 15:33
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 27. 14:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet