A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Three Corners Downtown Edition Hotelben

Egedi Orsolya (2024) A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Three Corners Downtown Edition Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka Egedi_ok.pdf] PDF
Projektmunka Egedi_ok.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of projektmunka.pdf] PDF
projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Projektmunka_értékelő_Egedi Orsolya.pdf] PDF
Projektmunka_értékelő_Egedi Orsolya.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (123kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban összefoglalom, hogy hogyan működik egy hotel vendéglátó egységének működése. Milyen módon történik az áru beszerzése, raktározása és értékesítése. Volt szerencsém ezeket mind feltérképezni gyakorlatom során a Three Corners Downtwon Edition Hotelben. Amellett, hogy feltérképeztem a hotel működését, lehetőségem volt azt is megfigyelni és dokumentálni, hogy milyen kapcsolatokat kell vagy érdemes kialakítani ahhoz, hogy ez mind gördülékenyen menjen. Természetesen egy hotel kicsit másképpen működik, mint egy külön álló vendéglátó egység, amelynek különbségeit úgy szint dolgozatomban dokumentáltam. Összességében minden kérdésemre választ kaptam, ezáltal jobban betekintést nyertem a vendéglátás ezen szakaszába.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: anyagbeszerzés, árak, beszállító(k), beszerzés, raktározás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:08
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet