Egedi Orsolya (2024) A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Three Corners Downtown Edition Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka Egedi_ok.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Projektmunka_értékelő_Egedi Orsolya.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (123kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban összefoglalom, hogy hogyan működik egy hotel vendéglátó egységének működése. Milyen módon történik az áru beszerzése, raktározása és értékesítése. Volt szerencsém ezeket mind feltérképezni gyakorlatom során a Three Corners Downtwon Edition Hotelben. Amellett, hogy feltérképeztem a hotel működését, lehetőségem volt azt is megfigyelni és dokumentálni, hogy milyen kapcsolatokat kell vagy érdemes kialakítani ahhoz, hogy ez mind gördülékenyen menjen. Természetesen egy hotel kicsit másképpen működik, mint egy külön álló vendéglátó egység, amelynek különbségeit úgy szint dolgozatomban dokumentáltam. Összességében minden kérdésemre választ kaptam, ezáltal jobban betekintést nyertem a vendéglátás ezen szakaszába.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | anyagbeszerzés, árak, beszállító(k), beszerzés, raktározás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:08 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |