Szabó Daniella (2024) Ügyfélkapcsolati rendszer bemutatása, kihívásai a Coolbridge Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Szabó Daniella - Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szabo_Daniella_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (194kB) |
Absztrakt (kivonat)
Betekintést nyerhetnek mind a Güntner, mind a Coolbridge (CB) működésébe, különböző területeibe. Bemutatásra kerül a dolgozatomban, hogy hogyan alakult meg a Coolbridge, milyen céllal. Mély interjú során sikerült megtudnom, hogy mi a cég erőssége, gyengesége, illetve, hogy milyen lehetőségeik és kockázataik vannak. Mindezek mellett betekintést nyerhetnek még, hogy hogyan is működik igazán az ügyfélkapcsolat a cég életében és hogyan kell megfelelően kommunikálni az ügyfelekkel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fuvarozás, kommunikáció, logisztika, ügyfél, ügyfélkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:08 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |