Ügyfélkapcsolati rendszer bemutatása, kihívásai a Coolbridge Kft-nél

Szabó Daniella (2024) Ügyfélkapcsolati rendszer bemutatása, kihívásai a Coolbridge Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szabó Daniella - Projektmunka.pdf] PDF
Szabó Daniella - Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szabo_Daniella_biralat.pdf] PDF
Szabo_Daniella_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (194kB)

Absztrakt (kivonat)

Betekintést nyerhetnek mind a Güntner, mind a Coolbridge (CB) működésébe, különböző területeibe. Bemutatásra kerül a dolgozatomban, hogy hogyan alakult meg a Coolbridge, milyen céllal. Mély interjú során sikerült megtudnom, hogy mi a cég erőssége, gyengesége, illetve, hogy milyen lehetőségeik és kockázataik vannak. Mindezek mellett betekintést nyerhetnek még, hogy hogyan is működik igazán az ügyfélkapcsolat a cég életében és hogyan kell megfelelően kommunikálni az ügyfelekkel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fuvarozás, kommunikáció, logisztika, ügyfél, ügyfélkapcsolat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:08
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet