A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban általánosságban és specifikusan a Kifli.hu-nál

Soós Zsófia Beatrix (2024) A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban általánosságban és specifikusan a Kifli.hu-nál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka Soós Zsófia Beatrix.pdf] PDF
Projektmunka Soós Zsófia Beatrix.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Soós Zsófia Beatrix foszk.pdf] PDF
Soós Zsófia Beatrix foszk.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (193kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunka a közösségi média lehetőségeit és használatának végtelen lehetőségét mutatja be a vállalatok életében. Külön kitérve a Kifli.hu social média jelenlétére, illetve a cég elemzésére a 7P modellen keresztül. A dolgozatban szó esik a közösségi média előnyeiről és hátrányairól egyaránt. Bemutatom, hogy mit gondolnak az emberek a közösségi média reklámokról, külön kitérve az influencer marketingre. Kutatom, hogy manapság sikeres lehet-e egy vállalat közösségi média jelenlét nélül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, közösségi média, marketing, marketingkommunikáció, vállalati stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:08
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet