Soós Zsófia Beatrix (2024) A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban általánosságban és specifikusan a Kifli.hu-nál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka Soós Zsófia Beatrix.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Soós Zsófia Beatrix foszk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (193kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunka a közösségi média lehetőségeit és használatának végtelen lehetőségét mutatja be a vállalatok életében. Külön kitérve a Kifli.hu social média jelenlétére, illetve a cég elemzésére a 7P modellen keresztül. A dolgozatban szó esik a közösségi média előnyeiről és hátrányairól egyaránt. Bemutatom, hogy mit gondolnak az emberek a közösségi média reklámokról, külön kitérve az influencer marketingre. Kutatom, hogy manapság sikeres lehet-e egy vállalat közösségi média jelenlét nélül.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, közösségi média, marketing, marketingkommunikáció, vállalati stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:08 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |