E-Fit social média marketing

Tóth Edina (2024) E-Fit social média marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka__E-Fit social média marketing_Tóth Edina (JNAIBY).pdf] PDF
Projektmunka__E-Fit social média marketing_Tóth Edina (JNAIBY).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Toth_Edina_KM FOSZK.pdf] PDF
Toth_Edina_KM FOSZK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám témája az E-Fit cég social média marketingje. A cég fő profilja a sport, és az egészség. A témát azért választottam, mert én is járok erre az edzésre, és én nagyon szeretem, szerintem egyedi technológia a mai világban. A cég által alkalmazott elektromos izomstimulációs edzés külföldön piachódító, például Belgiumban, és az USA-ban, de Magyarországon nem. A kutatásom során erre is kerestem a választ, hogy Magyarországon miért nem annyira ismert ez az edzésforma. Kutatásom során elemeztem a cég ismertségét Magyarországon, és a cég által alkalmazott social médiát, és a versenytársait is elemeztem. A projektmunkámban a social médiáról, és az influencerekről is írtam, és hogy a social médiának mennyire nagy ereje van egy marketing kampány során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, egészség, közösségi média, marketing, piackutatás, sport
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:08
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet