Tóth Edina (2024) E-Fit social média marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka__E-Fit social média marketing_Tóth Edina (JNAIBY).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Toth_Edina_KM FOSZK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám témája az E-Fit cég social média marketingje. A cég fő profilja a sport, és az egészség. A témát azért választottam, mert én is járok erre az edzésre, és én nagyon szeretem, szerintem egyedi technológia a mai világban. A cég által alkalmazott elektromos izomstimulációs edzés külföldön piachódító, például Belgiumban, és az USA-ban, de Magyarországon nem. A kutatásom során erre is kerestem a választ, hogy Magyarországon miért nem annyira ismert ez az edzésforma. Kutatásom során elemeztem a cég ismertségét Magyarországon, és a cég által alkalmazott social médiát, és a versenytársait is elemeztem. A projektmunkámban a social médiáról, és az influencerekről is írtam, és hogy a social médiának mennyire nagy ereje van egy marketing kampány során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, egészség, közösségi média, marketing, piackutatás, sport |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:08 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |