Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben

Csótár Rebeka (2024) Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben.pdf] PDF
Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Csótár Rebeka_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf] PDF
Csótár Rebeka_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (301kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkámban először a bevezetésben arról lesz szó, hogy miért ezt a szakirányt választottam, valamint leírom röviden mit fejtek ki a továbbiakban. Ezt követi a szakirodalom, ahol főként az etikett és protokoll fontosságáról lesz szó. Majd következik egy 3 oldalas szállodabemutatás, ahol a Hotel Bristol Budapest szállodát ismertetem. Készítettem a szállodában lévő dolgozókkal egy interjút, amit esszé formájában fogalmaztam meg a projektmunkámban, végül pedig összegeztem az eddig leírtakat és rövid véleményt írtam miért fontos tapasztalatot szerezni a recepciós szakmában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: etikai szabályok, etikett, kommunikáció, kommunikáció az üzleti életben, protokoll
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:08
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet