Csótár Rebeka (2024) Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Csótár Rebeka_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (301kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkámban először a bevezetésben arról lesz szó, hogy miért ezt a szakirányt választottam, valamint leírom röviden mit fejtek ki a továbbiakban. Ezt követi a szakirodalom, ahol főként az etikett és protokoll fontosságáról lesz szó. Majd következik egy 3 oldalas szállodabemutatás, ahol a Hotel Bristol Budapest szállodát ismertetem. Készítettem a szállodában lévő dolgozókkal egy interjút, amit esszé formájában fogalmaztam meg a projektmunkámban, végül pedig összegeztem az eddig leírtakat és rövid véleményt írtam miért fontos tapasztalatot szerezni a recepciós szakmában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | etikai szabályok, etikett, kommunikáció, kommunikáció az üzleti életben, protokoll |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:08 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |