The Impact of Corporate Social Responsibility on the Brand Equity of The Body Shop

Szabó Kitti (2024) The Impact of Corporate Social Responsibility on the Brand Equity of The Body Shop. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Thesis_Kitti_Szabo_FinalVersion.pdf] PDF
Thesis_Kitti_Szabo_FinalVersion.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Bírálat_külső_Szabó.pdf] PDF
Bírálat_külső_Szabó.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (247kB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Szabó_Kitti.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Szabó_Kitti.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (186kB)

Absztrakt (kivonat)

The aim of this study is to examine the connection between Corporate Social Responsibility (CSR) and Brand Equity, focusing on how CSR can be implemented into building a brand. During my research, I desire to investigate the awareness and perceptions of CSR activities among the target market of The Body Shop. The company is known to be one of the pioneers of implementing CSR activities into business activities, therefore through their case, I would like to explore how well customers respond to their socially responsible activities and how it affects the overall brand equity.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: brand equity, branding, CSR, marketing, The Body Shop
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:08
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet