Szabó Kitti (2024) The Impact of Corporate Social Responsibility on the Brand Equity of The Body Shop. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Thesis_Kitti_Szabo_FinalVersion.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Bírálat_külső_Szabó.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (247kB) |
|
PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Szabó_Kitti.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (186kB) |
Absztrakt (kivonat)
The aim of this study is to examine the connection between Corporate Social Responsibility (CSR) and Brand Equity, focusing on how CSR can be implemented into building a brand. During my research, I desire to investigate the awareness and perceptions of CSR activities among the target market of The Body Shop. The company is known to be one of the pioneers of implementing CSR activities into business activities, therefore through their case, I would like to explore how well customers respond to their socially responsible activities and how it affects the overall brand equity.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | brand equity, branding, CSR, marketing, The Body Shop |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:08 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |