Weigert Viktor (2016) Illatok, mint az emocionális vendégkötődés markerei A berlini Fragrances bár példája alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Illatok, mint az emocionális vendégkötődés markerei. A berlini Fragrances bár példája alapján2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Vendégkötődés, Illatmarketing, Fragrances bár, The Ritz-Carlton, Berlin, emocionális |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 06. 09:13 |
Utolsó módosítás: | 2016. Júl. 04. 13:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |