Illatok, mint az emocionális vendégkötődés markerei A berlini Fragrances bár példája alapján

Weigert Viktor (2016) Illatok, mint az emocionális vendégkötődés markerei A berlini Fragrances bár példája alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Illatok, mint az emocionális vendégkötődés markerei. A berlini Fragrances bár példája alapján2.pdf] PDF
Illatok, mint az emocionális vendégkötődés markerei. A berlini Fragrances bár példája alapján2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-Vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vendégkötődés, Illatmarketing, Fragrances bár, The Ritz-Carlton, Berlin, emocionális
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 06. 09:13
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 04. 13:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet