Gamifikációs megoldások a belföldi turizmusban

Szerbák Zsófia (2024) Gamifikációs megoldások a belföldi turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Szerbák Zsófia_20240505.pdf] PDF
Szakdolgozat_Szerbák Zsófia_20240505.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Szerbák Zsófia_konzulensi bírálat.pdf] PDF
Szerbák Zsófia_konzulensi bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (144kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc_Szerbák Zsófia_opponens_Dr. Tóth Tímea Zsófia.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_Szerbák Zsófia_opponens_Dr. Tóth Tímea Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (464kB)

Absztrakt (kivonat)

A gamifikáció kialakulásának mind elméleti és mind gyakorlati módszertanának pszichológiai, szociológiai, üzleti és további szakmai hátterének bemutatása. A játékosítás folyamatának kialakításával, eszközeinek alkalmazásával, a fogyasztói igények alakulásával és az általános kereslet meghatározásával kapcsolatosan átfogó képet kapunk. A gamifikáció belföldi turizmusban lévő jelenléte által segít betekintést nyerni eme élményalapú trendre és a hazai turizmusmarketingben rejlő lehetőségeinek kiaknázására, valamint jövőbeli alkalmazási potenciáljára a turisztikai vállalkozások piacán.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: élmény, Gamifikáció, Játékosítás, kreatív turizmus, trend
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:07
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet