Szerbák Zsófia (2024) Gamifikációs megoldások a belföldi turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Szerbák Zsófia_20240505.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Szerbák Zsófia_konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (144kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_Szerbák Zsófia_opponens_Dr. Tóth Tímea Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (464kB) |
Absztrakt (kivonat)
A gamifikáció kialakulásának mind elméleti és mind gyakorlati módszertanának pszichológiai, szociológiai, üzleti és további szakmai hátterének bemutatása. A játékosítás folyamatának kialakításával, eszközeinek alkalmazásával, a fogyasztói igények alakulásával és az általános kereslet meghatározásával kapcsolatosan átfogó képet kapunk. A gamifikáció belföldi turizmusban lévő jelenléte által segít betekintést nyerni eme élményalapú trendre és a hazai turizmusmarketingben rejlő lehetőségeinek kiaknázására, valamint jövőbeli alkalmazási potenciáljára a turisztikai vállalkozások piacán.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | élmény, Gamifikáció, Játékosítás, kreatív turizmus, trend |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:07 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |