Front Office elemzés

Jónás Eszter (2024) Front Office elemzés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Jónás Eszter_L44LZC_Szakdoglozat.pdf] PDF
Jónás Eszter_L44LZC_Szakdoglozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc -Jónás Eszter.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc -Jónás Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (141kB)
[thumbnail of Jónás Eszter_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf] PDF
Jónás Eszter_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (299kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témáját elsősorban személyes tapasztalatiam miatt választottam, az elmúlt évben volt szerencsém két szállodában is szakmai volt szerencsém szakmai gyakorlatot végezni. A későbbiekben az ezalatt az idő alatt szerzett tapasztalataimat, mint recepciós gyakornok szeretném felhasználni. Az első szállodába Erasmus+ segítségével sikerült pályázat útján felvételt nyernem, a hotel Thaiföldön található, Chiang Mai városában és az Anantara csoport tagja. A gyakorlatom másik részét Budapesten a Danubius Astoria szállodában töltöttem. Az itt eltöltött hónapok alatt, sikerült rengeteg új dolgot megtanulnom és elsajátítanom, elsősorban az Opera PMS rendszerének a használatát, amit mindkét szállodában is használtam, valamint azt, hogy hogyan kell megfelelően kezelni a vendégeket egy felsőbb besorolású hotelben is. Ezek mellett rengeteget fejlődtem a belső kommunikációban, részt vettem új kollegák betanításában is részben és a különböző problémák megoldásában aktívan közreműködve más egységekkel a szállodán belül, mint például a House Keeping vagy az étterem. Szeretném ezek alapján jobban megvizsgálni a Front Office működését, és pontosan mi is szükséges ahhoz, hogy a recepció ezen belül működni tudjon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Front Desk, konfliktuskezelés, mesterséges intelligencia, recepció, vendégpanasz
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:07
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet