Jónás Eszter (2024) Front Office elemzés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Jónás Eszter_L44LZC_Szakdoglozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc -Jónás Eszter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (141kB) |
|
PDF
Jónás Eszter_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (299kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témáját elsősorban személyes tapasztalatiam miatt választottam, az elmúlt évben volt szerencsém két szállodában is szakmai volt szerencsém szakmai gyakorlatot végezni. A későbbiekben az ezalatt az idő alatt szerzett tapasztalataimat, mint recepciós gyakornok szeretném felhasználni. Az első szállodába Erasmus+ segítségével sikerült pályázat útján felvételt nyernem, a hotel Thaiföldön található, Chiang Mai városában és az Anantara csoport tagja. A gyakorlatom másik részét Budapesten a Danubius Astoria szállodában töltöttem. Az itt eltöltött hónapok alatt, sikerült rengeteg új dolgot megtanulnom és elsajátítanom, elsősorban az Opera PMS rendszerének a használatát, amit mindkét szállodában is használtam, valamint azt, hogy hogyan kell megfelelően kezelni a vendégeket egy felsőbb besorolású hotelben is. Ezek mellett rengeteget fejlődtem a belső kommunikációban, részt vettem új kollegák betanításában is részben és a különböző problémák megoldásában aktívan közreműködve más egységekkel a szállodán belül, mint például a House Keeping vagy az étterem. Szeretném ezek alapján jobban megvizsgálni a Front Office működését, és pontosan mi is szükséges ahhoz, hogy a recepció ezen belül működni tudjon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Front Desk, konfliktuskezelés, mesterséges intelligencia, recepció, vendégpanasz |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:07 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |