Online vélemények a konyhából a tányérig: Hogyan formálják a fogyasztói döntéseket a vendéglátásban?

Tóth Roland Olivér (2024) Online vélemények a konyhából a tányérig: Hogyan formálják a fogyasztói döntéseket a vendéglátásban? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_B85A3D.pdf] PDF
szakdolgozat_B85A3D.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Tóth Roland Olivér_bírálat.pdf] PDF
Tóth Roland Olivér_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (324kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc_2405_TóthRO_kervl_FFZs.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_2405_TóthRO_kervl_FFZs.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (249kB)

Absztrakt (kivonat)

Életünk minden pillanatában van valami vagy éppen valaki, ami vagy aki befolyásol bennünket a döntéseinkben. Társadalmunk egyre jobban alapoz az adatokra, amik folyamatosan körbevesznek minket. Ilyen adathalmazok lehetnek akár az interneten található információk is. A kutatásomban arra szeretnék kitérni, hogy egy alapvető döntési helyzetben, mint abban a kérdésekben, hogy „Hol együnk ma?” és „Hol igyunk egy finom kávét?” melyik információtípus az, ami legjobban befolyásolja a potenciális vendégeket a döntésben.Ez a téma a jelenlegi társadalomban, ahol már nagyjából mindenki okostelefonnal a kezében ébred és fekszik és mindenhol tudnak az internetre csatlakozni, nagyon aktuális, hiszen gyorsabban és egyszerűbben lehet információkhoz, értékelésekhez és véleményekhez hozzájutni. Emellett arra is szeretnék választ találni, hogy az internetes jelenlét mennyire tudatosan könnyíti meg az emberek döntését, vagy éppen egy fizetett hirdetéssel tudatalatti módon juttatja el számunkra azt az információhalmazt, ami segíti döntésünket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, Google, közösségi média, online vélemények, szájmarketing, TripAdvisor, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:07
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet